nedelja, 28. december 2014

Vojaška uniforma

Moj starejši že nekaj časa fantazira samo o vojakih in o tem, kako bo tudi on vojak. Ko seje ponudila priložnost, je bilo torej jasno, da mu moram sešiti vojaško majico, slučajno pa so zraven nastale še vojaške hlače.



Novembra so imeli pri malemzmaju#1 mesec poklicev. Peljali so jih v šolo, povabili gasilce, policaje, poklicno smučarko, ... Nazadnje so otrokom naložili nalogo, da narišejo, kaj bi radi počeli. Ostali so risali gasilce in učiteljice, naš mali je narisal 'bojevnika s pištolo'. Sicer sem proti temu, da sanja o kakršni koli prihodnosti, ki vključuje orožje, a zdi se mi, da mu sedaj ne morem kar vzeti sanj. Skratka, že nekaj časa sem se igrala z mislijo, da bi mu naredila oziroma kupila vojaško uniformo.

Lekcija: Vojaške hlače morajo imeti dovolj globoke žepe, da lahko vanje vrtakneš vodno pištolo.

Obletala sem kar nekaj trgovin in v nobeni nisem dobila nobenih vojaških hlač ali česa podobnega, zato pa se mi je nasmehnila sreča v trgovini z blagom. Našla sem kamuflažni jersey, zraven pa sem vzela še kosmaten sweat za hlače.

Po krojih Mushroom - modificiran (16/4/2014) in Star Man (11/6/2014) iz moje trenutno najljubše revije Ottobre sta nastali majčka in hlače.



Majic sem sedaj naredila že toliko, da ni bilo posebnosti. Nov je le ovratnik, nek polpuli, ki sem ga zrisala sama. 5 cm visok, 80% ožji od izreza, 75% pri vrhu. Čez glavo gre super, je pa res, da ima naš pikec drobno glavico.



Hlače so bile večji podvig. Na slednjih sem se prvič poskusila tudi z žepi - sicer skoraj umrla, ampak otrok je srečen. To je glavno. Buckanja je bilo tokrat precej več kot običajno in naj me vrag pocitra, če mi je jasen smisel lažnega šlica (ki sem ga tako ali tako naredila narobe), ampak zato pa ni bilo likanja, ker na takem materialu ne bi imelo prav nobenega smisla. Določeni šivi niso obležali čisto, kot bi si želela - zaradi predebelega materiala, a vseeno. Sem pa pozabila s flizelinom podložiti del žepov, ki so iz jerseyja - to res ni fino.

Je pa fino to, da se otrok skoraj noče več sleči. Razen, ko gre na sneg. Takrat se sleče, ker je bila prvi dan cela drama, saj se majčka zmočila in jo je zato moral za dve uri sleči. Kaže, da bo treba narediti še eno (dobro, da vedno kupim preveč blaga), sicer je v pranje sploh ne bo hotel dati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar