petek, 2. januar 2015

Novo leto 2015

V osmih dneh letošnjih praznikov mi je uspelo narediti kar nekaj projektov. Če je dopust za nekatere priložnost, da predvsem lenarijo, sem jaz v skupini, ki se zažene v svoje hobije. Nekateri kolesarijo, drugi smučajo, jaz pa pač šivam in pletem ...


Začelo se je s šivanjem novoletnih vreč za otroka. To je bil zelo živčen podvig, saj se je malizmaj#2 celo noč zbujal na 20 minut. v 20 minutah človek naredi res zelo malo. Ta noč se je končala z vnetjem ušes, ki ga je fasal malizmaj#2, zato sem na hitro skvačkala toplejšo kapico od tiste, ki jo je imel trenutno. Ker nisem imela pravih gumbov za oči, smo se na hitro odpeljali v Svet metraže, kjer sem našla kamuflažni jersey - tako je nastala vojaška uniforma za malegazmaja#1. Ker je bilo zunaj nepopisno hladno, sem se lotila še neskončnega šala zase. Čisto na koncu je, po sili razmer, prišla še šivana darilna vrečka.

In ves ta čas smo bili odeti v belo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar