petek, 11. julij 2014

Končno imam overlock

Dobro leto nazaj sem dobila prvi šivalni stroj. Ker ga še danes ne obvladam, sem z veseljem zgrabila izgovor, da potrebujem overlock, če hočem uspešno šivati jersey. In sedaj ga imam, juhej!



Šivalni stroj, ki sem ga dobila, je blazno fin Janome za veliko veliko denarja. Sicer sem nanjo uspela sešiti malemuznaju#2 pustni kostum in malemuzmaju#1 semi-spodobno majico, a vseeno. Povzroča mi zelo veliko preglavic. Nikakor ga ne uspem prepričati, da mi ne bi redno poskušal pojesti jerseyja, ko šivam. Sicer se zavedam, da je verjetno kriva moja neizkušenost in nesposobnost, a vseeno.

No, ko sem se o tem pritoževala znanjki, ki šiva veliko dlje in bolje, kot jaz, mi je svetovala, da za jersey potrebujem overlock. Sicer se praviloma držim načela, da ne kupujem stvari, ki jih nujno ne potrebujem, še posebej, če so drage, a ko se je kmalu za tem pojavila priložnost nakupa overlocka v Lidlu, precej cenejšega, kot bi bil sicer, sem priložnost zagrabila. Še posebej, ker sem ga lahko opravičila s svojim 35. rojstnim dnem (omg!).

Pfaff 1250ol je tako moj. Seveda sem ga malce preguglala in ugotovila, da gre za nek generičen model, ki ga podjetja preoblačijo v svoja ohišja, a nič zato. Težava se je pojavila, ko sem reč prvič preizkusila in ugotovila, da nikakor ne morem pravilno napeti niti. Eno od koles za napetost ni delovalo. Razočaranje na kubik. Ekspresno sva ga vrnila v garancijo in tri tedne ni bilo o njem ne duha ne sluha. A nazadnje se je vrnil in to celo v delujoči obliki. Juhej! Akcija!

Ni komentarjev:

Objavite komentar