nedelja, 13. julij 2014

Košarkarska majica

Ko sem končno imela delujoč overlock, ga je bilo treba takoj izkoristiti. Čeprav na zelo preprostem projektu, ki ga je, nazadnje, malizmaj#1 zelo lepo sprejel.



Kaj hočeš lepšega, kot projekt, ki zahteva izrez le dveh kosov blaga in vsega skupaj le nekaj preprostih šivov. V reviji Ottobre 3/2014 sem našla majčko brez rokavov, ki jo lahko narediš celo brez obrobe. In to tudi naredila. Nekaj šivov z overlockom in zadeva je bila končana. Sicer sem ga sračkala tudi z navadnim šivalnim strojem, da bi zavarovala konce overlock šiva. Medtem že vem, kako se to naredi pravilno, ampak ok.

Nauk projekta: Tudi slepa kura zrno najde. Vseeno se je smiselno izobraziti, preden se lotiš uporabe novega orodja.

Da ne bi bila majica povsem bedna, sem se odločila, da mu našijem še znak 4, za 4 leta, ki jih bo imel kmalu. Vse skupaj, čeprav narejeno na hitro, je izpadlo precej kul. Kot kakšna košarskarska majica, oziroma 'žogarska' majica, kot se je izrazil malizmaj#1.

Vsekakor sem ugotovila, da je šivanje z overlockom v krogu precej zapleteno, če posebej, če imaš nož v aktivnem položaju. Torej obrobiš kose, nato pa te kose sešiješ skupaj. Kljub temu zapletu, ki je majico skrajšal za dober centimeter, je izdelek kar ok. Očitno bi bil v originalu predolg. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar