ponedeljek, 3. marec 2014

Prva majica (Ottobre)

V začetku moje druge porodniške je mož sklenil, da potrebujem nov hobi in mi kupil šivalni stroj. No, saj je imel prav in že dolgo sem si želela, da bi se naučila šivati. Stroj pa je dolgo stal in sameval in mimo parih zelo preprostih projektov, ni na njem nastalo nič pametnega. Končno se je to spremenilo.

Kupila sem si revijo Ottobre - edino revijo z otroškimi kroji, kar sem jih uspela najti pri nas. Baje se sicer nekaj krojev dobi tudi v Burdah, a tega mi ni uspelo potrditi, poleg tega pa so revije predrage, da bi jih kupil le ta enega ali dva potencialno uporabna kroja. Kakorkoli. Nazadnje sem se le opogumila in lotila enega od krojev.

Neprostovoljni pozer.


Kupila sem jersey, v lepi zeleni barvi, kakršna pristoji mojemu malemuzmaju. Tudi mojemu stroju je bil všeč. Tako zelo, da ga je stalno poskušal pojesti. Čez nekaj časa sem ugotovila, da uporabljam napačno iglo. In potem je postalo bolje. Ne super, ampak bolje.

Končen izdelek ima zelo veliko napak, a vseeno sem blazno ponosna nase. In, kar je najbolje, pikcu je bila všeč. Tako navdušen je nad vsem, kar mu naredim. Do srca segajoče!

Ni komentarjev:

Objavite komentar