četrtek, 6. marec 2014

Pust 2014: Vitez

Poskusno šivanje za enoletnika je eno, za triletnika, ki točno ve, kaj hoče, pa je zadeva precej bolj kočljiva. Zato sem se odločila, da za starešega sina osnovni kostum kupimo. Čedna tunika, ki smo jo dobili, je imela še meč in ščit, torej je bila odličen začetek, a zdelo se mi je, da potrebuje še nekaj dodatkov, da bo videti kredibilno.

Mali vitez je vlekel poglede celega mesta. LOL šele sedaj sem ugotovila, da smo ga oblačili narobe, seveda bi morala biti 'kapuca' pod tuniko.

V prvi vrsti čelado. Vitez mora imeti nujno čelado. In ker sem predvidela, da bo maškara večino časa preživela zunaj, je ustrezalo, da je čelada iz debele volne, ki ji daje trdnost in hkrati greje malo glavico. Odličen kroj sem našla na Ravelryju. Seveda se je za pusta nazadnje izkazalo, da je vreme precej toplo in je bilo mali glavici že precej vroče, sploh pa je bilo pestro, ko je želel čelado nositi tudi v vrtcu.



Vsak vitez pa potrebuje tudi ščitnike, da mu ne morejo kar tako zbiti meča iz rok ali mu spodrezati nog. Zato nikakor nisem uspela najti nobene ideje na spletu. Sicer sem na Pinterestu našla kar nekaj ščitnikov, a so bili preveč kompliciran in hkrati preveč občitljivi za otroka, ki bo s kostumom počel vse mogoče vragolije. Nazadnje sem se odločila za debelejši filc, ki bo topel in hkrati trpežen. Testne ščitnike pa sem naredila kar na papir - prototipi so tako služili za kroj.

Kroji za ščitnike - na risalni papir.

Zabijanje lukenj in 'oči' v flis je bil svojevrsten užitek, pri katerem mi je, priznam, moral pomagati mož. Njemu je šlo veliko hitreje in bolj gladko. Ko sem skozi napeljala še mehko elastiko je bilo mogoče ščitnik zavezati in hkrati obdržati prožnost, da smo ga lahko oblačili in slačili. A nekaj je manjkalo.

Končani ročni ščitniki.

Dodala sem mu še srebrn obšiv, podobno, kot ga ima tunika in francosko lilijo, prav tako enega, kot ga ima tunika. Za lilijo ni bilo težko - lik z interneta, dvostransko lepljiva medvloga in tanek rumen jersey, ki sem ga že imela doma. Mali je bil neskončno navdušen in sama si laskam, da so ti dodatki postavili piko na i.

Ni komentarjev:

Objavite komentar