sreda, 5. marec 2014

Pust 2014: Pingvinček

Že dolgo pred pustom sem odkrila tale zelo simpatičen blog, na katerem ženska ustvarja naravnost fantastične kostume. Zaljubila sem se v njenega pingvina. In si predstavljala, kako bi bil tak ljubek pingvinček lahko tudi moj mali. Sicer sem dvomila v to, da mi ga bo uspelo ustvariti, ampak glede na to, da sem imela 2 meseca, da uspem, sem se odločila za napad.

Končen rezultat le ni bil popoln #fail.

Nakup flisa je bil moj prvi resen nakup blaga - torej da nisem šla v trgovino brez glave, pač pa dejansko z načrtom, kaj potrebujem in koliko. Dejansko mi je uspelo domov prinesti vse, kar se potrebovala in se počasi lotila dela. Kroj osnovne 'oblekice', ki je služila za trup pingvinčku je bil malce problematičen, ker nisem vedela, koliko široka in dolga naj bo, a se je vseeno približno izšlo.

Nauk projekta: Največja neumnost je, da otroku, ki sovraži kape, narediš kostum, ki temelji na kapi.

Nogice so bile druge vrste izzivi. Avtorica originalnega kostuma je namreč pingvinčka namenima otroku, ki še ne hodi, zato so bile nogice zelo provizorične, jaz pa sem računala, da Grega lahko shodi katerikoli dan okoli pusta. Zato sem se morala spomniti lastne variante. Flis sem podložila s plastjo filca, zgornjo plast nogic pa prešila s polnilom. V odprtino sem všila elastiko v širini Gregovega gležnja, da so nogice približno stale na njegovih stopalih. Seveda jih je vseeno konstantno zgubljal, a vseeno.

Tako so nastajale nogice.
Proces šivanja je bil sicer precej zapleten - trajalo je, da sem ugotovila, da potrebujem 'ballpoint' iglo za flis, tudi zato, ker mi je v prodajalni z blagom prodajalec zagotovil, da bo navadna igla dovolj. Dodatna težavaje nastala tudi, ko sem imela na kupu 4 plasti flisa. Marsikaj sem se naučil,a še bolj pa sem ugotovila, da se imam ogromno za naučiti. Če ima kdo predlog kakšne dobre knjige ali spletnega mesta, prosim, na dan z njimi :)

Pa imamo srečnega malega pingvinčka.



Ni komentarjev:

Objavite komentar