torek, 31. december 2013

Kakci jezne kure

Pri moji sestri so otroci starejši, kot moji. Nečakinja jih ima 7, nečak dobre 4 in oba sta navdušena nad jeznimi kurami. Engri brdzi, kot pravita. V letošnji vrečki s sladkarijami sem jima zato pripravila nekaj posebnega - Angry Birds kakce. Ideja seveda ni originalna - najprej je nekdo nekaj podobnega omenil na Facebooku, nato pa sem inspiracijo poiskala na Pinterestu. Nastalo, pa je spodnje.



V trgovini sem poiskala majhne vrečke s patentnim zapiranjem (12 x 17 cm) in veliko tubo Smartiesov. Izbirala sem sicer med Skittli, M&M in Smartiesi, mapak ker nisem hotela kakcev, potiskanih s črko M in ker se mi zdi nujno, da novo leto zaznamuje čokolada, so zmagali Smartiesi. V vsako vrečko sem nasula približno 2/3 tube.

Nauk  projekta: Preden se lotiš izdelave, se posvetuj z možem.

Najti .png slike jeznih kur na spletu res ni težko, stric Google z odličnimi kosi postreže že med prvimi zadetki. Potem je bilo potrebno prevesti še poučno in zabavno pesmico, ki sem jo našla na Pinterestu, kar tudi ni bilo težko. Piko na i je dal generator Angry Birds pisave, ki ga je tudi na ekspresno dostavil stric Google.


Natisneš na papir, nalepiš na karton, vse skupaj prepogneš čez vrečko in spneš. Vsega skupaj za kakšno urico dela, skupaj z oblikovanjem in printanjem. Nekdo z več oblikovalske žilice bi tole sicer gotovo izpeljal bolje, ampak jaz sem kar zadovoljna s svojim izdelkom. Upam, da bodo otroci tudi ;)



Ko si je ogledal končne izdelke, je imel mož še super idejo, da bi morala zraven bombonov v vrečke zapakirati še nekaj perja, kot ga dobiš na kokošjih jajcih v trgovini. No, pa naslednjič.

PS: Takole je videti vesel prejemnik vrečke dreka.

Ni komentarjev:

Objavite komentar