četrtek, 26. december 2013

Novo leto z dojenčkom

Pri nas bomo letos silvestrovali z 9-mesečnikom. Prvič, ko je bilo v hiši dete, je bilo za novo leto staro 4 mesece in je torej sedelo le ob pomoči in bilo v glavnem pretežno neškodljivo. Naslednjič je imel že 16 mesecev in imel torej že toliko treninga, da je vedel, da se upošteva, če mami reče ne. Tokrat pa imamo kamikazo, ki se steguje po vsem, kar se sveti in se ob vsem tudi postavlja. Bolj labavo, kot ne.

Z možem sva pretaknila vsak kotiček stanovanja in pretresla vse možnosti varne postavitve smrečice in nazadnje obupala. Ja, lahko bi jo obesila s stropa - nič novega, tako smo imeli doma, ker je bila tako stara, da ni več stala pokonci, ampak ta možnost nama ni všeč. Torej sva se odločila za stropno dekoracijo. No, roko na srce, odločila sem se jaz, mož pa je modro prikimal. Že tako sem imela željo in namen, da uvedemo več kot le smrečico, saj smo imeli doma v mojih otroških letih prav po cigansko navešeno dnevno sobo, kar mi je bilo kot otroku seveda na smrt všeč. Torej bo to, kar bomo uvedli letos, lahko v prihodnosti dopolnilo smrečici. Sicer sem izbrala za to napačne barve, ampak pustimo tudi to ob strani.

Snežen oblaček namesto smrečice.

Tako se je začela rojevati ideja zimskega oblaka namesto smrečice. Okras mora biti trpežen, po možnosti pralen in lahko pospravljiv, sem se odločila. In začela kvačkati snežinke. Take velike, iz pregrešno drage volne (7,5 € na klopko), in take manjše, iz manj drage volne. V beli in modri. Temu sem dodala lampijončke iz diy kompleta, ki se mi je valjal že vsaj 8 let, po tem, ko sem ga nekoč dobila za darilo in nikoli ni bilo priložnosti, da bi ga uporabila. Brez lučk za otroke res ne gre.


Lekcija tega projekta:
Kvačkanje trde umetne preje s kvačko #9 je dobro zdravilo proti revmi.


No, sledila je umetnosti pritrjevanja na strop. Ker nisem hotela preveč (vidnega) lepilnega traku na stropu, sem si zamislila snežni oblak.In ga naredila. Rezultat je bil malce patetičen, a nič zato. Otrkom je bil všeč, zato naj bo. Za drugo leto pa vseeno ne bo ostal, to je jasno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar